16 septembrie 2010

Impresii – Webstock 2010 -

Webstock 2010 mi-a lasat câteva impresii de neuitat: am cunoscut oameni, am aflat lucruri, am mâncat chestii :)) I’ve made connexions. It’s all about it, in social media, no? Am dormit puţin azi-noapte. Vise ciudate mi-au tulburat somnul. M-am trezit mai târziu decât planificasem. Telefonul a sunat în gol. L-am oprit şi m-am culcat din nou. Decizie neînţeleaptă! Consecinţe? Am ajuns cu o oră mai târziu la Webstock 2010. First time !

Când am intrat în sală, tocmai vorbea Marco Kind de la Vodafone. Sala full. M-am uitat in jur, totă lumea cu laptop-uri şi telefoane. Tastau de zor. Mi-am spus; “Cel puţin ştiu că am ajuns unde trebuie ”. Ulterior, am aflat, de ce toată lumea scria: multe texte aveau ca destinaţie Twitter, blog-ul personal sau o publicaţie. În zilele noastre, asta se “poartă”. E cool să faci live blogging, să scrii pe Twitter: “Chiar acum sunt acolo”! Cum era un mesaj, zilele acestea, pe Twitter: “Tocmai am văzut un aisberg”. Păi nu oricine îşi permite “luxul” de a vedea un aisberg...


Cu scopul de a trasmite mai departe, mi-am notat ce mi s-a părut interesant din prezentări. Voi face un rezumat cu cele mai importante idei şi le postez pe blog. Trebuie să dai pentru a avea. Sharing-ul e bun... 
Vorbitorii au fost pe măsura aşteptărilor. Câţiva peste. Majoritatea, oameni care aveau ceva de spus. Din pasiune pentru subiect, mulţi dintre ei, au reuşit să depăşească  cele 15 minute alocate discursului. Time out. Dintre vorbitori, câţiva mi-au atras atenţia în mod special. Mi-a plăcut umorul lui Vlad Stan. A expuns multe lucruri din culisele experienţei sale de entrepreneur. Foarte bună şi prezentarea lui Alexis Bonte (eRepubliK Labs). Lucruri interesante a spus şi lui Justin Kadima (Republica Interactive). Mi-a atras atenţia si prezentarea Zoli Herczog (Microsoft), a ales să vorbească despre partea tehnică din social media. Bine că mă pasionează tehnologia. Însă, a vorbit putin cam mult despre “fier, curent, bandă”, astfel încat, publicul feminin a dat uşoare semne de plictiseala. Telefoanele au început sa fie butonate la greu.

Pauzele, au avut şi ele, farmecul lor. Între o cafea si un biscuite, am schimbat şi câte o vorbă. Mă bucur că am venit la Webstock 2010. Am avut ocazia să întâlnesc oameni deschişi şi entuziasmaţi de ceea ce fac. Am primit şase cărţi de vizită. Social media merită ! M-am decis ca pe viitor să încerc să implementez câteva dintre ideile mele pe platforma online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu