9 decembrie 2010

Ce ascult de Craciun ...

Mai sunt 15 zile pana la Craciun. Timpul trece, dar, nu as vrea sa treaca oricum... as vrea sa fac din timpul meu unul magic. Am o singura solutie - colindele. Cand ascult colinde timpul se scurge altfel... devine lin si suav iar lumea din jurul meu se face mai frumoasa si mai calda.



 Am gasit pe net cateva albume minunate de Craciun. Click pe numele albumului pentru a-l descarca.

The All Time Greatest Christmas Songs reprezinta o selectie a celor mai bune colinde de pana acum. Genul de cantece care ne-au vor ramane, indiferent de ce ne rezerva viitorul.  The Best Christmas Album In The World EverEverytime Favorate Christmas-Songs -cuprind o mare variatie de colinde, alaturi de cele clasice sunt si altele mai putin cunoscute, dar nu si mai putin fermecatoare. Urmeaza Josh Groban great songs for Christmas - gasim aici cantece consacrate precum Silent Night, Little Drummer Boy, Petite Papa Noel  etc. Personal, il consider interpretarea lui Josh Groban la "Silent Night" printre cele mai bune. Un alt album magic este  cel al lui Bing Crosby - Christmas songs alaturi de Nat King Cole-The Christmas Songs
Mi-a atras atentia si   George Michael- December Song si Boney M - The Most Beautiful Christmas Songs. Suna foarte frumoas si  Mahalia Jackson Songs For Christmas

Cam atat ... Ca tabloul sa fie complet, mai lipseste un singur lucru: ninsoarea. Dar, nu cred ca mai avem mult de asteptat ... Mi-e dor de ALB :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu