18 decembrie 2010

'So you want to be a journalist

E genial acest video. Cam asa stau lucrurile in jurnalism ... Ce NYT ?! Ce Pro Tv, Antena 1 ?! Ia-ti gandul de la a avea o emisiune a ta ... Vrei sa schimbi lumea? Mai degraba urnesti un munte din loc...
Daca vrei jurnalism trebuie sa fii pregatit pentru munca de jos. Nu mai conteaza ca e ger sau canicula, mergi pe teren. Vorbesti cu tot felul de oameni, mai mult sau mai putin placuti. Trebuie sa fii pregatit sa fii luat la misto' sau chiar injurat. Daca nu esti atent, poti fi luat si de prost. Si eu am patit faza cu articolul, am vorbit cu oameni, am vizitat spitale, am facut "plimbari" la + 37 de grade, am petrecut ore intregi scriind si rescriind ca intr-un final sa mi se spuna: "E prea pesimist!". Si asta a fost tot. In fine, nu-i nimic, o luam de la capat ... Si, cand vine vorba de bani, vei astepta mult si bine pana ajungi sa castigi cat de cat decent ... Mai vrea cineva sa fie jurnalist ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu