11 ianuarie 2011

Ce mai e cu site-urile de job-uri ?!




 Nema' job pe site-rile de joburi

Site-urile de job-uri sunt la pamant. Cam bate vantul in oferta de locuri de munca. Am stat astazi o ora si ceva pe ejobs, bestjobs si myjob sa vad ce mai e nou. Mai nimic. Tot aceleasi oferte - iar si iar. Sa zic ca nu pierd vremea, mi-am actualizat CV-ul si am aplicat la trei job-uri "ca sa fie". 
Dupa cum vad, bestjobs o duce din ce in ce mai rau. Si, era numarul 1 acum un an si ceva. Nu ma mira ca angajatorii aleg  ejobs.ro sau myjob.ro pentru a-si posta ofertele. Aceste site-uri au tarifele mai mici decat  cele oferite de bestjobs.ro. Cel mai mic tarif pentru un job pe bestjobs costa 49 de euro. Mie nu mi se pare tocmai putin. In schimb, pe myjob poti sa dai si anunturi gratis. Asa ca, putin mai aleg sa plateasca cand au si alternativa "de a-si face treaba" fara sa scoate nici un ban din buzunar. Si  varianta "myjob" chiar funtioneaza. Eu am pus, acum ceva timp, pentru o prietena, un anunt gratis pe myjob. Desi anuntul era gratis, oamenii l-au gasit si au aplicat, apoi a avut probleme in sortarea Cv-urilor, erau prea multe. Nu cred ca cei de la bestjobs au o baza de date (CV-uri) maimai mare si mai buna pentru a motiva banii pe care ii cer.
Dar, daca esti destept , ca si candidat, iti faci conturi pe toate cele trei site-uri. Astfel, nu iti scapa nimic.In ce priveste site-urile de job-uri, merita mentionat si hipo.ro, un site sarac in oferte de locuri de munca, dar pe care te poti baza. Dupa cum decurg lucrurile, se pare ca vom ajunge sa avem mai multe site-uri de job-uri decat oferte de job.

3 comentarii:

  1. Am corectat. Mersi pentru observatie :) E vorba desigur de myjob.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu parere de rau spun, mai degraba esti invitat la interviu dupa ce trimiti cv in urma unui anunt din "piata de la a la z" decat pe aceste site-uri... vreo 7 luni dupa absolvirea primei facultati am avut cv pe toate cele 3 site-urile(si am amplicat zilnic!) iar interviurile la care am fost chemata au fost praf in ochi... este recomandat pentru cei care nu sunt presati in gasirea unui loc de munca, si in vreo 5 ani poate-poate va fi cu noroc.

    RăspundețiȘtergere