8 mai 2011

Cum a fost la Festivalul Filmului European. Sectiunea: scurtmetraje studentesti

Festivalul Filmului European este o buna oportunitate de a vedea filme altfel, filme care te pun pe ganduri, filme care iti raman in inima si in minte mult dupa ce pe generic se afiseaza "The End", ecranul se face negrul si luminile se aprind. 

Imi place filmul de cand ma stiu, chiar am vrut sa dau la regie film acum ceva timp. Sunt lucruri care ne raman dragi pana in clipa mortii, pentru mine, filmul este un astfel de lucru. Am aflat de proiectia de scurtmetraje studentesti din cadrul Festivalui European de Film cu cateva minute inainte ca aceasta sa inceapa efectiv. Bine ca ma aflam in centru, de fapt, la BCU, citeam pentru dizertatia de masterat. Cand am aflat de proiectie, mi-am strans rapid lucrurile si am zorit spre Cinema Eforie. Mi-am zis: "Da-o incolo de dizertatie, ma duc la cinema!". Si bine am facut. Cand am ajuns in sala luminile erau stinse, tocmai vorbea Radu Munteanu. M-am asezat pe al patrulea rand din partea stanga, al patrulea scaun. Langa mine erau trei fete care pareau sa fie la curent cu lumea filmului. Si, in final, am aflat ca au de-a face cu filmul mai mult decat as fi crezut. La un moment dat, cand a inceput filmul "Captivi de Craciun", am intrebat-o pe fata de langa mine:"Filmul acesta e de Iulia Rugina, nu ?!" Mi-a spus ca "Da" si asta a fost. Nu mica mi-a fost mirarea ca la final, cand au fost chemati in fata cei care participasera la realizarea filmelor, sa le vad mergand in fata si pe cele trei fete de langa mine.Surpriza! Ele s-au dovedit a fi: Iulia Rugina, Oana Rasuceanu si Ana Agopian. Fata pe care am intrebat-o cine a regizat "Captivi de Craciun" era Iulia Rugina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu