5 septembrie 2010

De ce blog ?

5 septembrie 2010: mi-am facut blog.

CEsiCUM este un blog de resurse online. Net-ul ofera o multime de lucruri, multe sunt la vedere, dar sunt multe de care nu stim. Sunt unele lucruri care iti cer un anumit background pentru a le descoperi. CEsiCUM mai e si un blog de opinie in care spun verde in fata ceea ce cred, fara ocolisului si subtrefugii, ori e alba ori e neagra, rar e gri. Cred ca "gri-ul" e o culoare pe care au inventat-o unii "sa se scoata".

Imi place ca, in mediul virtual ai posibilitatea de a alege: pe ce site-uri iti pierzi vreme, ce blog-uri citesti, cu ce oameni sa vorbesti pe messenger, cui sa-i dau follow pe Twitter si pe cine sa accepti pe Facebook. Internetul e bun, dar cu masura :) Despre social media vom vorbi cu alta ocazie.

Sa revenim la blog, cred ca sunt trei motive principale care il determine pe oameni sa-si faca un blog: din plictiseala, din dorinta de a epata (tanjim dupa faima, sa fim cunoscuti),  si, din nevoia de a scrie, de a impartasi cu ceilalti. Cred ca ma numar printre cei din ultima categorie. Am nevoie sa scriu si sa citesc cum am nevoie sa dorm si sa mananc. Nu pot altfel. Sunt ganduri care prind contur numai in momentul in care sunt scrise. Sunt lucruri pe care le simti, pe care le traiesti, care, daca nu sunt scrise, se pierd.

Un comentariu: