21 februarie 2011

Ce ma "reseteaza" ?

Mi-a placut  acest post despre ce ne face placere. E vorba despre lucruri pentru care viata merita traita. Micile placeri ale vietii care "keeps you going" ... Acele  MOMENTE in care simti ca traiesti si iti spui: "La vita e bella".


 My List

Daca e sa vorbim de "resetat", pe mine ma "reseteaza" natura. Imi place foarte mult sa ma plimb intr-o zi de toamna, atunci cand frunzele cad, vantul adie usor iar aerul are o savoare speciala.
Imi place vremea inainte de furtuna cand in jur se simte "mirosul ploii" si vantul bate din ce in ce mai tare.
O escapada in munti imi prinde iar bine. Ador aerul rece si intepator dar in acelsi timp de o prospetime savuroasa - pe care il intalnesti numai la munte.
Imi place sa calatoresc - chiar foarte mult.  Sa vad oameni si locuri. Ma simt mult mai bine cand vad oameni pe care nu i-am mai vazut demult  si imi povestesc ce-au mai facut. Sau, mi-e dor sa revad locurile care mi-au fost dragi odata. Imi plac locurile isorice si locurile pe care le vad pentru prima oara, spunand-mi in gand "n-am mai fost niciodata aici". De aici si vorba "sa privesti ceva ca pentru prima data". Imi place reinventarea. E frumos cand calatoresti, vezi locuri noi, dar e frumos si cand vezi aceleasi locuri cu alti ochi.
O carte buna intr-o zi de iarna (sau cand ploua si tuna afara) face minuni.
O plimbare cu bicicleta imi incarca bateriile.
Un ceai firbinte baut pe terasa dimineata. Mirosul cafelei intr-o dimineata friguroasa cand te-ai trezit si primul lucru pe care il faci este sa pui ibricul pe foc.
Alergatul in aer liber pe malul Dambovitei, in timp ce ascult muzica preferata la casti.
Muzica. N-as putea trai fara muzica ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu