7 iulie 2011

Experienta Silhouette

Silhouete sau cum sa arunci cu banii pe geam. 

Cand spunem Silhouete toata lumea are in minte un centru de slabit, numai ca, atunci cand mergi la fata locului se pare ca lucrurile nu stau atat de simplu.. Aici - se pune un semn de egalitate intre a fi frumos - a fi slab - a fi bogat.

Am trecut astazi pe la Silhouette, ceea ce m-a facut sa intru a fost mai mult o simpla curiozitate de genul "sa vad cum e", am vrut sa vad cine sunt, cum arata locul si ce impresie iti lasa la prima vedere. Concluzia: ASA NU! Cand am intrat am fost izbita de somptozitatea locului, covorul rosu, mobilierul alb si scaunele aurite iti dau automat senzatia ca te afli intr-un centru super luxos. Numai ca, dincolo de aceste prime pareri locul mi-a lasat senzatia ca am patruns intr-un palat pustiu, m-am uitat in stanga, m-am uitat in dreapta - nimeni. Primul impuls a fost sa ies afara pentru a scapa de senzatia de stanjeneala si disconfort specifice unui loc in care vezi ca nimeni nu te primeste, totusi, am ramas.. Dupa ce m-am invartit putin pe-acolo timp de aproape un minut apare o tipa "imbracata la patru ace cu ochelari de firma" care ma intreaba cu un zambet usor ironic ce anume doresc transmitandu-mi in acelasi timp mesajul "aici se intra numai cu tocuri de 5 cm ". Tipa era genul de persoana care te face sa-ti pui degetul in gat. Dar - traim intr-o lume civilizata in care e frumos sa zambesti si sa porti un dialog amiabil chiar si cu cei ca ea. Insa, din partea ei, se pare ca amabilitatea era mai mult aparenta deoarece conversatia noastra a fost una inutila care mi-a lasat senzatia ca vorbim limbi diferite.


O dialog absurd
Cam asa a decurs scurta noastra "convorbire": "Acesta este un salon de slabit? Raspuns: Nu, aici este un centru de infrumusetare in care folosim produse cosmetice profesionale de cea mai inalta clasa", "Ce fel de tratamente faceti? Raspuns: Tot ceea ce tine de frumusete si dobandirea unui corp armonios".
Apoi am intrebat cat anume costa un tratament pentru curatirea tenului ? Raspuns: intre 50 si 200 de euro. Aveti si "vedete" care vin aici? Raspuns: Da, mai vin si vedete..
Genul ei de a raspunde iti transmitea instant senzatia "lasa-ma sa te las", mai clar de atat nici ca se poate.


Cine calca pe-aici?
Ei spun ca "clientul nostru este o persoana activa, exigenta, selectiva care pune accent pe imagine, ne adresam oamenilor de afaceri mereu in contra timp, vedetelor ce vor o silueta spectaculoasa, tuturor persoanelor care isi doresc o forma fizica excelenta" . Daca citim printre randuri: ne adresam tuturor celor care au bani si care isi permit sa arunce cu ei pe geam (adica la noi). Dar cum ramane cu: "am creat servicii accesibile tuturor si oferte speciale saptamanale, adresate acelora care-si doresc rezultate record cu o investitie minima" ?! Se pare ca asta e doar o vorba, spusa asa, sa fie ... 

Obs: nu e de mirare ca au doar 2 Like-uri pe Facebook

Completare: dupa aceasta mica "discutie" tipa a plecat grabita la amicele ei (probabil ca s-a adunat tot personalul salonului "la o cafea"), nu mai conta ca la receptie nu a ramas nimeni. Din cate am vazut se pare ca au o "politica adaptata la clienti" astfel incat fetele pot sa traga linistite un pui de somn fara sa li se simta lipsa..
Totusi, ma mir cat de bine le merge unora a caror singura grija este sa arate bine, sa ajunga la un job unde mai mult stau si sa castige astfel douazeci si ceva de milioane (pun pariu) - totul fara prea mare efort.  


Un comentariu:

  1. Nu pot sa sufar genul asta de oameni, iar fata asta (cum ai descris-o) se inscrie in acest tip de oameni. Cred ca mai avea un pic si-ti zicea ca n-ai ce cauta in centrul lor si sa pleci mai repede ca le strici imaginea.
    Dar nu cred ca o sa dispara prea curand de pe piata, pt ca sunt multe fatuci cu un ego mai mare decat ele, care zic ca daca dau 200 de euro pt un tratament de acnee la Silhouette (si pupaturile de rigoare in fund) fac parte din patura inalta a societatii.

    RăspundețiȘtergere