4 iulie 2011

A Music That Makes You Happy - Morzsa Records

Tocmai am venit de la Morzsa Recors - a fost superb .. Am trait doua ore magice - pur si simplu am uitat unde sunt si cat e ceasul - tot ce conta era muzica. Am vazut pasiune, daruire si talent. In timp ce-i ascultam pe cei de la Morzsa Records mi-am dat seama ca marile legende muzicii au avut un inceput modest, poate intr-o pivnita, la inceput cantand pentru membrii familiei si pentru prieteni. Mi-am amintit de "Joy Devision", "Rolling Stones" si  Kurt Cobain - toti acestia au facut o diferenta, istoria muzicii nu ar fi fost la fel fara ei.. 
Adevarata muzica este mai mult decat ceva care "suna bine" - adevarata muzica tulbura si zdruncina (la fel cum adevarata arta produce emotie). Cred ca oamenilor le plac cantecile in care se regasesc, acele cantece care par sa spuna ceea ce ei simt intr-un anumit moment, cantecele care le impartasesc starea lor de spirit. 



Membrii trupei:Freddie Schulze (vocals, guitar), Zoltan Gluck (banjo, guitar, vocals sometimes bells) Justin Spike (accordion, guitar,bells, vocals), Endre Barz (percussion), Emily Hertz (cello)Jerome Li-Thiao-Te (violin) - stau in Budapesta, dar de origine sunt din California (Zoltan Gluck) si Denton (Texas). 

Baietii isi descriu muzica ca "vaguley folkish baroque roots pop", dar cred ca ceea ce canta ei este "muzica buna" - o combinatie de genuri si influiente muzicale. Am remarcat faptul ca cei din trupa au solide cunostiinte muzicale si sunt oameni care iubesc cultura si cartile. 

Mi-au placut foarte mult cantecele "We are caught" & "Writting letters"."Jennie" & "So Long, Goodnight!". 
Melodiile lor pot fi ascultate pe pagina trupei de Facebook - link aici.


Un comentariu:

  1. uite, saptamana asta iarasi o sa fie in tara- un concert al formatiei la Casa Lupu si o sesiune in Biblioteca tinut de un membru al formatiei, Justin Spike. Uita-te la facebook-ul bibliotecii!

    RăspundețiȘtergere